DENSOLEN®-HT, -HT25, -MT25 Primer
Zvláštní výhody:
Perfektně se hodí k páskám a páskovým systémům DENSOLEN®. |
|
Vynikající odolnost proti katodickému rozpojování. |
|
Pro ocelové a jiné kovové povrchy. |
|
Rychle schne a snadno se nanáší. |
|
Kompatibilní s PE, PP, FBE, PU, CTE a bitumenovými továrními nátěry. |
|
K aplikaci válečkem nebo štětcem. |
Základní nátěr na bázi rozpouštědel pro pásky a páskové systémy DENSOLEN®.
Již sto let je DENSO Group Germany symbolem zkušeností, kvality a spolehlivosti v oblasti ochrany proti korozi a výstavby silnic. Úspěch této mezinárodně vedoucí skupiny společností je založen na vývoji "DENSO bandáže", patentované již v roce 1927 - prvního výrobku na světě pro pasivní ochranu potrubí proti korozi. Od té doby DENSO Group Germany stanovuje a zaručuje nejvyšší standardy kvality s technicky průkopnickými produkty. Výzkum, vývoj a výroba probíhají výhradně v Německu. Naši zaměstnanci v osobní spolupráci se zákazníkem realizují trvale bezpečná a individuální řešení.
Popis produktu
Základní nátěry DENSOLEN®-HT/-MT jsou nedílnou součástí všech páskových systémů DENSOLEN® a aplikují se jako základní nátěr na kovový povrch a přilehlou tovární vrstvu před navinutím pásky DENSOLEN®.
Základní nátěry DENSOLEN®-HT/-MT jsou založeny na bázi benzínu jako rozpouštědla a obsahují butylový kaučuk a pryskyřice pro optimální adhezní spojení mezi páskami DENSOLEN® a povrchem potrubí.
Základní nátěry DENSOLEN®-HT/-MT jsou k dispozici na bázi dvou rozpouštědel s různým rozsahem odpařování. To zajišťuje optimální podmínky zpracování jak v chladných (např. DENSOLEN®-HT Primer), tak v teplých (např. DENSOLEN®‑ MT25 Primer) klimatických podmínkách.
Primery DENSOLEN®- HT/-MT se vyznačují vysokým krytím. Postačí tenký krycí nátěr. Plošná spotřeba je přibližně 0,2 litru na m².
Základní nátěr DENSOLEN®- HT/-MT zvyšuje pevnost odlupování páskových systémů DENSOLEN® jak na kovovém povrchu, tak na továrním nátěru, a tím podporuje trvalou ochranu proti korozi.
Před aplikací DENSOLEN®-HT/-MT Primer musí být povrch očištěn (stupeň čistoty ST2 nebo SA2,5 podle ISO 8501-1) a vysušen.
Pokud se s aplikací páskového systému DENSOLEN® nezačne ihned po zaschnutí základního nátěru, doporučuje se obnovit nátěr nejpozději po 6 hodinách.
DENSOLEN®-HT/-MT Primer lze nanášet štětcem nebo malířským válečkem.
Před aplikací pásky DENSOLEN® musí být základní nátěr suchý. V závislosti na typu základního nátěru, okolní teplotě, pohybu vzduchu a vlhkosti je doba schnutí přibližně 5 až 25 minut.
Typické vlastnosti produktu
Vlastnost |
Jednotka |
Typické hodnoty |
Zkušební metoda |
|||
HT |
HT25 |
MT25 |
||||
Rozpouštědlo |
- |
Benzín |
Benzín |
Benzín |
- |
|
Bod vzplanutí |
°C (°F) |
-18 (-0,4) |
-18 (-0,4) |
³+23 ( ³+73,4) |
DIN 51755 |
|
Hustota |
+23°C/ +73,4°F |
g/cm3 |
0,79 |
0,78 |
0,80 |
DIN 51757 |
Obsah pevných látek |
hmotnostní % |
30 |
24 |
³24 |
ISO 1515 |
|
Obsah aromatických látek |
hmotnostní % |
<0,0005 |
<0,0005 |
<0,01 |
- |
|
Doba schnutí při ručním nanášení 1) |
min (přibližně) |
5 až 10 |
5 až 10 |
20 až 25 |
- |
|
Maximální čekací doba do aplikace pásky DENSOLEN® |
h |
<8 |
< 8 |
< 8 |
- |
|
Spotřeba |
l/m2 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
- |
|
Provozní teplota 2) |
°C |
-60 až +100 |
-60 až +100 |
-60 až +100 |
- |
|
|
|
|
|
|
|
1) V závislosti na teplotě, vlhkosti, pohybu vzduchu a povrchové teplotě potrubí.
2) V závislosti na použitém páskovém systému DENSOLEN®.
Pracovní teplota |
|
Okolí |
-40°C až +60°C (-40°F až +140°F) |
Povrch trubek |
min. +3°C nad rosným bodem max. +85°C (+185°F) |
|
|
Informace pro objednávání a balení
Balení |
Kapacita [l] |
Hrubá hmotnost [kg] |
|
4 plechovky v kartonu |
1 |
0,92 |
|
Kovový kbelík |
5 |
4,70 |
|
Kovový kbelík |
10 |
8,70 |
|
Sud |
180 |
168,00 |
|
|
|
Skladování
Primery DENSOLEN®-HT/ -MT lze skladovat v neotevřeném originálním balení po dobu nejméně 60 měsíců od data výroby.
Skladovací teplota: -10 °C až +50 °C.
Skladujte v suchu a ve svislé poloze.